Title
pořadí a úspěšnost testů

Jak si stojíte v soutěži oproti ostatním účastníkům? Podívejte se a nechte se motivovat ve stoupání až na vrchol žebříčků. Každý váš krok výš, k větším znalostem, je oceněn. A já si vaší účasti moc vážím. Učme se a jezděme bezpečněji.

Počet bodů
  • mmokros
    72240 bodů
  • motoosman
    67200 bodů
  • Slady
    67130 bodů
  • Radek.Smola
    66250 bodů
  • Evik
    63620 bodů
  • Tomčo
    62930 bodů
  • Adriana
    61955 bodů
  • Mirek.Průša
    61535 bodů
  • otag
    61510 bodů
  • Jezinka
    60865 bodů
  • Kocour
    60555 bodů
  • JardaLosAngel
    59620 bodů
  • coto
    59525 bodů
  • V.P
    59485 bodů
  • Evka
    59485 bodů
  • Robert77
    59465 bodů
  • Vladimir13
    59350 bodů
  • Laky
    57625 bodů
  • fernando2
    57380 bodů
  • Cinzano
    57145 bodů
Úspěšnost testů
  • Ivosek87
    100 %
  • Vanihic
    100 %
  • Balschi
    100 %
  • PavlousVan
    100 %
  • Kroutak
    100 %
  • NehaNeha
    100 %
  • Velisenstvo
    100 %
  • Bombik
    100 %
  • Shackal
    100 %
  • PaniDomaci
    100 %
  • Dubisak
    100 %
  • PelcikM
    99 %
  • Finky
    99 %
  • Puzimour
    99 %
  • Lukiiiii
    99 %
  • Klarouska
    99 %
  • Zelicko
    99 %
  • Martinice
    99 %
  • Ushackeck
    99 %
  • Alexindra
    99 %
Celkové pořadí
  • mmokros
    71087
  • motoosman
    65064
  • Radek.Smola
    65064
  • Slady
    63291
  • Tomčo
    61552
  • Evik
    61429
  • Adriana
    61086
  • Jezinka
    58483
  • JardaLosAngel
    58286
  • Evka
    58039
  • coto
    57448
  • Mirek.Průša
    56947
  • Kocour
    56851
  • otag
    56851
  • V.P
    56058
  • Vladimir13
    55574
  • fernando2
    54548
  • Robert77
    54071
  • Laky
    54002
  • IMB
    52862

zajímavé statistiky v ČR a ve světě

V českých zemích byla věnována péče o bezpečnost silničního provozu velmi brzy. Ta začala v podstatě ještě dříve, i koňský provoz měl „silniční pravidla“.

V novodobé historii lze za začátek systematické péče o silniční bezpečnost považovat konec 60. let. Byly vytvářeny orgány veřejné správy pečující o silniční bezpečnost, např. v roce 1967 byl vytvořen BESIP. A právě koncem 60. let došlo ke zlomu, kdy po několikaletém nárůstu počtu usmrcených došlo k prudkému poklesu, a to velmi dlouhodobému, který skončil až v roce 1987. Po 20. letech zlepšování dochází od roku 1988 naopak ke dlouhodobému zhoršování, nárůst usmrcených kulminoval v roce 1994 a špatná situace setrvala až do roku 2003.

Počet usmrcení (do 24 h od nehody) 1960–2016

Silniční bezpečnost v České republice není novým tématem. Naopak. České země patří mezi průkopníky automobilismu s více než stoletou tradicí.

Graf
###message