Title
pořadí a úspěšnost testů

Jak si stojíte v soutěži oproti ostatním účastníkům? Podívejte se a nechte se motivovat ve stoupání až na vrchol žebříčků. Každý váš krok výš, k větším znalostem, je oceněn. A já si vaší účasti moc vážím. Učme se a jezděme bezpečněji.

Počet bodů
  • mmokros
    79090 bodů
  • Slady
    79000 bodů
  • motoosman
    78485 bodů
  • Radek.Smola
    77260 bodů
  • Evik
    74450 bodů
  • Tomčo
    73720 bodů
  • Adriana
    72520 bodů
  • otag
    72095 bodů
  • JardaLosAngel
    71795 bodů
  • Mirek.Průša
    71400 bodů
  • Kocour
    71015 bodů
  • Jezinka
    70695 bodů
  • Evka
    70175 bodů
  • coto
    70050 bodů
  • Robert77
    69535 bodů
  • fernando2
    68230 bodů
  • Slady2
    67360 bodů
  • Cinzano
    66965 bodů
  • Hanka.Macháčková
    65555 bodů
  • Laky
    65255 bodů
Úspěšnost testů
  • Ivosek87
    100 %
  • Vanihic
    100 %
  • Balschi
    99 %
  • PavlousVan
    99 %
  • Kroutak
    99 %
  • NehaNeha
    99 %
  • Velisenstvo
    99 %
  • Bombik
    99 %
  • Shackal
    99 %
  • PaniDomaci
    99 %
  • Dubisak
    99 %
  • PelcikM
    99 %
  • Finky
    99 %
  • Koulousch
    99 %
  • Puzimour
    99 %
  • Lukiiiii
    99 %
  • PanSle
    99 %
  • Klarouska
    99 %
  • Krbas
    99 %
  • Zelicko
    99 %
Celkové pořadí
  • mmokros
    77855
  • motoosman
    76151
  • Radek.Smola
    75925
  • Slady
    74825
  • Evik
    72114
  • Tomčo
    72054
  • Adriana
    71443
  • JardaLosAngel
    70228
  • Evka
    68464
  • Jezinka
    68020
  • coto
    67567
  • otag
    66968
  • Kocour
    66963
  • Mirek.Průša
    66141
  • fernando2
    65205
  • Slady2
    65085
  • Robert77
    63365
  • IMB
    63008
  • Janička158
    62425
  • mubik
    62253

zajímavé statistiky v ČR a ve světě

V českých zemích byla věnována péče o bezpečnost silničního provozu velmi brzy. Ta začala v podstatě ještě dříve, i koňský provoz měl „silniční pravidla“.

V novodobé historii lze za začátek systematické péče o silniční bezpečnost považovat konec 60. let. Byly vytvářeny orgány veřejné správy pečující o silniční bezpečnost, např. v roce 1967 byl vytvořen BESIP. A právě koncem 60. let došlo ke zlomu, kdy po několikaletém nárůstu počtu usmrcených došlo k prudkému poklesu, a to velmi dlouhodobému, který skončil až v roce 1987. Po 20. letech zlepšování dochází od roku 1988 naopak ke dlouhodobému zhoršování, nárůst usmrcených kulminoval v roce 1994 a špatná situace setrvala až do roku 2003.

Počet usmrcení (do 24 h od nehody) 1960–2016

Silniční bezpečnost v České republice není novým tématem. Naopak. České země patří mezi průkopníky automobilismu s více než stoletou tradicí.

Graf
###message