Title
pořadí a úspěšnost testů

Jak si stojíte v soutěži oproti ostatním účastníkům? Podívejte se a nechte se motivovat ve stoupání až na vrchol žebříčků. Každý váš krok výš, k větším znalostem, je oceněn. A já si vaší účasti moc vážím. Učme se a jezděme bezpečněji.

Počet bodů
  • motoosman
    31650 bodů
  • mmokros
    30355 bodů
  • Radek.Smola
    29215 bodů
  • Evik
    28830 bodů
  • Jezinka
    28190 bodů
  • standa
    27960 bodů
  • Adriana
    27930 bodů
  • Mirek.Průša
    27625 bodů
  • Tomčo
    27585 bodů
  • otag
    27520 bodů
  • Laky
    27215 bodů
  • Petr.Doležal
    26570 bodů
  • Vladimir13
    26515 bodů
  • coto
    26455 bodů
  • Kocour
    26440 bodů
  • Robert77
    25870 bodů
  • V.P
    25830 bodů
  • Hanka.Macháčková
    25765 bodů
  • Iniko
    25765 bodů
  • Pavel.
    25710 bodů
Úspěšnost testů
  • MildaX
    100 %
  • Holasicak
    100 %
  • Martinice
    100 %
  • PepMrak
    100 %
  • Ivosek87
    100 %
  • PaniDomaci
    100 %
  • Velisenstvo
    100 %
  • NehaNeha
    100 %
  • Ushackeck
    100 %
  • Zezulice
    100 %
  • PomalaZmije
    100 %
  • Alexindra
    100 %
  • Finky
    100 %
  • Lukiiiii
    100 %
  • PavlousVan
    100 %
  • Vanihic
    100 %
  • Zelicko
    100 %
  • Mrkva99
    100 %
  • Rychlík
    100 %
  • Kašprc1
    100 %
Celkové pořadí
  • motoosman
    30275
  • mmokros
    29476
  • Radek.Smola
    28309
  • Adriana
    27435
  • Evik
    27150
  • standa
    26950
  • Tomčo
    26794
  • Jezinka
    26769
  • coto
    25341
  • Laky
    24995
  • Mirek.Průša
    24946
  • otag
    24889
  • Vladimir13
    24305
  • Petr.Doležal
    24245
  • Kocour
    24202
  • Pavel.
    24179
  • Evka
    23929
  • Iniko
    23922
  • V.P
    23848
  • Vojťas
    23790

zajímavé statistiky v ČR a ve světě

V českých zemích byla věnována péče o bezpečnost silničního provozu velmi brzy. Ta začala v podstatě ještě dříve, i koňský provoz měl „silniční pravidla“.

V novodobé historii lze za začátek systematické péče o silniční bezpečnost považovat konec 60. let. Byly vytvářeny orgány veřejné správy pečující o silniční bezpečnost, např. v roce 1967 byl vytvořen BESIP. A právě koncem 60. let došlo ke zlomu, kdy po několikaletém nárůstu počtu usmrcených došlo k prudkému poklesu, a to velmi dlouhodobému, který skončil až v roce 1987. Po 20. letech zlepšování dochází od roku 1988 naopak ke dlouhodobému zhoršování, nárůst usmrcených kulminoval v roce 1994 a špatná situace setrvala až do roku 2003.

Počet usmrcení (do 24 h od nehody) 1960–2016

Silniční bezpečnost v České republice není novým tématem. Naopak. České země patří mezi průkopníky automobilismu s více než stoletou tradicí.

Graf
###message