Title
pořadí a úspěšnost testů

Jak si stojíte v soutěži oproti ostatním účastníkům? Podívejte se a nechte se motivovat ve stoupání až na vrchol žebříčků. Každý váš krok výš, k větším znalostem, je oceněn. A já si vaší účasti moc vážím. Učme se a jezděme bezpečněji.

Počet bodů
  • mmokros
    62900 bodů
  • JardaLosAngel
    62830 bodů
  • motoosman
    58770 bodů
  • Radek.Smola
    57900 bodů
  • Evik
    56020 bodů
  • Slady
    55605 bodů
  • Tomčo
    54665 bodů
  • Adriana
    54380 bodů
  • Mirek.Průša
    53980 bodů
  • otag
    53665 bodů
  • Jezinka
    53075 bodů
  • Kocour
    52555 bodů
  • coto
    52070 bodů
  • Vladimir13
    51970 bodů
  • V.P
    51945 bodů
  • Evka
    51155 bodů
  • Robert77
    51085 bodů
  • Laky
    50660 bodů
  • Theo
    49795 bodů
  • Cinzano
    49460 bodů
Úspěšnost testů
  • Ivosek87
    100 %
  • Vanihic
    100 %
  • Balschi
    100 %
  • PavlousVan
    100 %
  • Kroutak
    100 %
  • NehaNeha
    100 %
  • Velisenstvo
    100 %
  • Bombik
    100 %
  • Shackal
    100 %
  • PaniDomaci
    100 %
  • Dubisak
    100 %
  • Martinice
    99 %
  • PelcikM
    99 %
  • Finky
    99 %
  • Puzimour
    99 %
  • Lukiiiii
    99 %
  • Klarouska
    99 %
  • Zelicko
    99 %
  • Čahoun79
    99 %
  • Jurousss
    99 %
Celkové pořadí
  • mmokros
    61821
  • JardaLosAngel
    61304
  • Radek.Smola
    56833
  • motoosman
    56779
  • Evik
    53896
  • Adriana
    53585
  • Tomčo
    53361
  • Slady
    52094
  • Jezinka
    50965
  • coto
    50238
  • Mirek.Průša
    49824
  • Evka
    49807
  • otag
    49332
  • Kocour
    49094
  • V.P
    48768
  • Vladimir13
    48462
  • standa
    47993
  • Laky
    47349
  • fernando2
    46402
  • Robert77
    46160

zajímavé statistiky v ČR a ve světě

V českých zemích byla věnována péče o bezpečnost silničního provozu velmi brzy. Ta začala v podstatě ještě dříve, i koňský provoz měl „silniční pravidla“.

V novodobé historii lze za začátek systematické péče o silniční bezpečnost považovat konec 60. let. Byly vytvářeny orgány veřejné správy pečující o silniční bezpečnost, např. v roce 1967 byl vytvořen BESIP. A právě koncem 60. let došlo ke zlomu, kdy po několikaletém nárůstu počtu usmrcených došlo k prudkému poklesu, a to velmi dlouhodobému, který skončil až v roce 1987. Po 20. letech zlepšování dochází od roku 1988 naopak ke dlouhodobému zhoršování, nárůst usmrcených kulminoval v roce 1994 a špatná situace setrvala až do roku 2003.

Počet usmrcení (do 24 h od nehody) 1960–2016

Silniční bezpečnost v České republice není novým tématem. Naopak. České země patří mezi průkopníky automobilismu s více než stoletou tradicí.

Graf
###message