Title
pořadí a úspěšnost testů

Jak si stojíte v soutěži oproti ostatním účastníkům? Podívejte se a nechte se motivovat ve stoupání až na vrchol žebříčků. Každý váš krok výš, k větším znalostem, je oceněn. A já si vaší účasti moc vážím. Učme se a jezděme bezpečněji.

Počet bodů
  • motoosman
    40865 bodů
  • mmokros
    40710 bodů
  • Radek.Smola
    38905 bodů
  • JardaLosAngel
    37915 bodů
  • Evik
    37645 bodů
  • Jezinka
    37275 bodů
  • standa
    37080 bodů
  • Mirek.Průša
    36765 bodů
  • Adriana
    36720 bodů
  • otag
    36375 bodů
  • Tomčo
    36130 bodů
  • Kocour
    35245 bodů
  • Petr.Doležal
    35190 bodů
  • coto
    35085 bodů
  • Laky
    35030 bodů
  • Robert77
    34995 bodů
  • Vladimir13
    34595 bodů
  • V.P
    34485 bodů
  • Slady
    34355 bodů
  • Theo
    34030 bodů
Úspěšnost testů
  • Ivosek87
    100 %
  • Libor.Pecháček
    100 %
  • Martinice
    100 %
  • Kroutak
    100 %
  • NehaNeha
    100 %
  • Velisenstvo
    100 %
  • Bombik
    100 %
  • Vanihic
    100 %
  • PaniDomaci
    100 %
  • Balschi
    100 %
  • Lukiiiii
    100 %
  • PavlousVan
    100 %
  • Shackal
    100 %
  • Dubisak
    100 %
  • Čahoun79
    99 %
  • PelcikM
    99 %
  • Zezulice
    99 %
  • Alexindra
    99 %
  • Finky
    99 %
  • Koulousch
    99 %
Celkové pořadí
  • mmokros
    39744
  • motoosman
    39264
  • Radek.Smola
    37980
  • JardaLosAngel
    36687
  • Adriana
    36057
  • standa
    35914
  • Evik
    35697
  • Jezinka
    35565
  • Tomčo
    35080
  • coto
    33706
  • Mirek.Průša
    33619
  • otag
    33109
  • Kocour
    32492
  • Laky
    32451
  • Petr.Doležal
    32356
  • Evka
    32228
  • V.P
    32034
  • Vladimir13
    31700
  • Pavel.
    31557
  • Robert77
    31421

zajímavé statistiky v ČR a ve světě

V českých zemích byla věnována péče o bezpečnost silničního provozu velmi brzy. Ta začala v podstatě ještě dříve, i koňský provoz měl „silniční pravidla“.

V novodobé historii lze za začátek systematické péče o silniční bezpečnost považovat konec 60. let. Byly vytvářeny orgány veřejné správy pečující o silniční bezpečnost, např. v roce 1967 byl vytvořen BESIP. A právě koncem 60. let došlo ke zlomu, kdy po několikaletém nárůstu počtu usmrcených došlo k prudkému poklesu, a to velmi dlouhodobému, který skončil až v roce 1987. Po 20. letech zlepšování dochází od roku 1988 naopak ke dlouhodobému zhoršování, nárůst usmrcených kulminoval v roce 1994 a špatná situace setrvala až do roku 2003.

Počet usmrcení (do 24 h od nehody) 1960–2016

Silniční bezpečnost v České republice není novým tématem. Naopak. České země patří mezi průkopníky automobilismu s více než stoletou tradicí.

Graf
###message