Články

Nebouram.cz, a když náhodou ano, je tu Direct pojišťovna - nový partner naší soutěže!
Article photo

I když se každý snaží, i díky projektu Nebouram.cz, bouračkám co nejvíc zamezit, ne vždy se to podaří. A právě pro tyto situace je tu Direct pojišťovna. Díky povinnému ručení tak nemusíte platit škody, které někomu způsobíte, ze svého. Díky havarijnímu pojištění zase dostanete peníze na opravu vašeho auta.

Direct pojišťuje každé desáté auto na silnici

Direct pojišťovna je na autopojištění machr. Podle statistik je u ní pojištěné každé desáté auto, které jezdí po českých silnicích. Proto všichni v Directu stále vymýšlí, jak pojištění pro řidiče co nejvíc zlepšit. „V roce 2020 jsme například spustili takzvané Zlevňující havarijko. Díky němu mají majitelé mladých aut každý rok levnější havarijní pojištění o 7 %,“ podotýká Michal Kozub z Direct pojišťovny.

Na trhu je tento produkt unikátní. Většinou je totiž situaci taková, že majitel nového auta si při jeho koupi sjedná havarijní pojištění a každý rok za něj platí stejně nebo dokonce víc. Jeho auto ale přitom každý rok ztrácí hodnotu, od které se cena pojištění mimo jiné odvozuje. „Ideálně by si tedy lidé měli ve smlouvě na havarijní pojištění hodnotu auta pravidelně aktualizovat, aby zbytečně nepřepláceli. To ale dělá málokdo, proto jsme se rozhodli, že budeme cenu pojištění u mladých aut zlevňovat automaticky,“ vysvětluje Kozub.

Škodu vyřešíme za klienta, i když ho nabourá třeba Bulhar v Maďarsku

Kromě Zlevňujícího havarijka Direct nabízí také službu, kterou nazval Pojištění nezaviněné bouračky. To klientům pomůže, když do jejich auta někdo nabourá. V tomto případě by totiž museli hlásit škodu pojišťovně, u které má viník povinné ručení. S připojištěním stačí, když škodu nahlásí do Directu. „My už se pak o všechno postaráme. Také peníze na opravu vozidla dostane klient přímo od nás. Odpadá tedy složité a někdy zdlouhavé řešení s neznámou pojišťovnou. Nejlépe lidé výhody tohoto pojištění pochopí, když si představí, že by je třeba naboural Bulhar v Maďarsku a oni by se museli složitě domlouvat na řešení škody v cizí řeči. Na tomto pojištění je totiž nejlepší to, že platí po celé Evropě,“ podotýká Kozub.

Neomezená asistence, která je skutečně neomezená

Zajímavé jsou také asistenční služby Directu. „Pojmenovali jsme je jednoduše podle velikostí oblečení S, M, L, XL. Každý tak na první pohled pochopí, že čím větší varianta asistence, tím větší pomoc,“ vysvětluje Kozub. Kromě varianty S se asistence automaticky vztahují i na nepojízdnost kvůli poruše. U nejmenší varianty jde porucha připojistit. Velkým tahákem je také asistence XL, která je skutečně bez limitů, klient si tak může nechat například odtáhnout auto do servisu podle své volby.

Posouváme svět pojištění k lepšímu

V každé nabídce Direct pojišťovny se zrcadlí hlavní myšlenka firmy – posouvat svět pojišťovnictví správným směrem. „Věříme, že i pojišťovna může být příjemné místo a může být fér. V pojišťovnictví jsme viděli mnoho věcí, které nejsou normální. Pojišťovny zapomněly na své původní poslání – aby lidem pomohly, když se stane průšvih. Rozhodli jsme se to změnit. Jsme konečně normální pojišťovna,“ uzavírá Kozub.

 

 

Přihlášení uživatele
Pouze přihlášený uživatel může hrát hru!
Přihlaste se a jeďte
Přihlásit / Registrovat
###message